Alla inlägg under januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 9 januari 2008 18:12

Hejsvejs :]Fredde och Karro
Efter skolan drog jag hem till Amanda och pluggade lite. Inte för att det blev så mycket och så eftersom det blev en hel del sömn på köksbordet, speciellt från amandas sida haha. Sedan satt vi och snackade lite och sedan tog jag bussen till korsta hem till Micke där jag träffade Karro. Vi satt där och chillade ett tag och såg på nån film från Rave - festivalen i Amsterdam och Tyskland. Verkade phett nice i Tyskland med utomhusfestival och riktigt sköna människor och musik. vill åka (a) Sedan kom Fredde så drog vi till honom och festade till det lite. yeah, soft dag.

Av Jennifer Isaxon - 8 januari 2008 21:21

Hejsan, kan inte tro att någon gått miste om Madeleine - fallet om den lilla Madeleineflickan som försvann den 3:e Maj förra året från en semesterort i Portugal. Det är verkligen fruktansvärt det som hänt, och väldigt snällt av alla som bidragit med pengar, dock så tycker jag detta är väldigt tjatande fram och tillbaka med olika teorier som inte ens hälften säkert stämmer. Det är så jävla många barn som försvinner varje dag, men vem skriver om dom 24/ 7? Ska inte dom barnen få massa bidrag till att bli hittade osv? Tycker det är så orättvist att just detta blev så himla storslaget liksom.
Är det föräldrarna eller är det någon annan, vad tror ni?


Av Jennifer Isaxon - 8 januari 2008 15:59

GoddagJenny och Jag

Yes, skolan snart slut och den avslutades med en enormt tråkig spanskalektion. Nu ska jag och Jenny gå på stan och köpa lite olika småsaker som vi behöver och sedan blir det en fika "nyttig dock" tänk så duktig jag är. Sedan får vi se om det blir till att sola också :) Efter det ska jag åka hem och plugga och hoppas på att min älskling vill komma och mysa med mig ikväll :]

Av Jennifer Isaxon - 8 januari 2008 10:18

HeythereJag

Nu sitter jag på skolan, har fruktansvärt tråkigt så tänkte skriva ett obetydligt inlägg bara för att :) Sedan ska jag förmodligen försöka plugga i dag igen när jag kommer hem, och sedan blir det nog till att hitta på något med någon :) Vet inte riktigt än vad eller vem det blir men det får vi väl se.
* Älskar dig, nu och föralltid C.L <3

Av Jennifer Isaxon - 8 januari 2008 09:59

Hallo där =]
Första dagen i skolan då och det kändes inge vidare trots att vi hade endast 3 lektioner, lovet har gått så fort så det känns som om det nyss började. Minnena är inge vidare heller eftersom dom tydligen hoppat ur mitt huvud så vet inte riktigt vad jag gjort heller mer än att ha festat och umgåtts med folk och min älskling :]

Jaja, Efter skolan åkte jag hem och käkade och började min bantning i dag haha, käkade sallad, gurka, tomat och en laxbit. Rätt gott faktiskt, i dag blir det nog grönsaker och kyckling i stället för lite variation haha! Sedan pluggade jag lite grann vilket inte blev så mycket och sedan åkte jag hem till Amandsii. Vi försökte plugga lite vi också men i stället så snackade vi och sedan såg vi I am Legend vilket är bland de bästa filmer som jag sett på länge alltså, den kommer nog snart på Bio ska ni se. Det handlar om en kille " will Smith " som blir ensam kvar i new york med sin hund efter att ett virus smittat resten av befolkningen och gjort dem otrorligt aggressiva. Han försöker hitta ett botemedel samtidigt som han har fullt upp att överleva ... Den är riktigt bra alltså, helt klart värd att se. Men i alla fall så sov jag över hos Amandsii och somnade ganska tidigt så det var ju nice :]

I am Legend

Av Jennifer Isaxon - 7 januari 2008 18:20

Svara på min fråga är ni gulliga : )

---------->

Är ganska nyfiken, typ ;D

Av Jennifer Isaxon - 7 januari 2008 10:51

Jag bor i en stad som som är relativt liten, och jag hatar den. Alla känner alla, alla ser likdanana ut, och alla gör i princip samma saker. Det skvallras hit och dit om allt möjligt som går från sanning till lögn. Dessutom ändras allt efter vägen eller så drar folk egna slutsatser och skvallrar det vidare bara för att ha någonting att säga eller prata om. Vi har en bowling, en laserhall, en bio, och lite sånt shit som jag för övrigt är så jävla less på. Festerna suger lika mycket kuk dom också och jag skulle göra vad som helst för att bara dra med alla vänner ochflytta härifrån, flytta någon annanstans eller vad fan som helst - det är ju så jävla synd att alla är så hemmakära, för det är INTE jag. Gud vad jag längtar till efter gymnasiet för då drar vi Amandsii till canarieöarna eller vad fan som helst och blir bartender eller jobbar på hennes mammas internetcaffé, super sönder och bara njuter av livet <3 Längtar så det kryper i mig. SO LONG FUCKERS!

Av Jennifer Isaxon - 7 januari 2008 02:45

Du<3Min ängel och jag

Varför försvann du och lämnade mig så här? Kan du bara komma tillbaka, jag ser dig överallt Kickan. Ingenting kommer någonsin bli som förut, jag lever inte längre och kommer aldrig att kunna göra det heller </3 :'(

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards