Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 21 januari 2008 16:47

Tjosan :]
Åkte till Cäätz på kvällen och var med henne, Karro, Cricke,Peter, Fredde, Micke och sådär :] Vi bara chillade, snackade och tog det lugnt, riktigt nice faktiskt :]

Sedan i morse klev jag upp, lite för sent men gjorde mig klar och hann till skolan men hade bara en lektion för sedan hade vi vårshowen som jag SKÄMDE UT mig phett mycket på. Jag somnade på amandas axel så säger programledaren typ , - nämen titta en sömntuta, och amanda som skämdes eftersom förmodligen kameran riktiades mot oss, och några 100 pers såg oss, så försökte hon väcka mig. och jag vaknade tillslut skämdes som fan och alla skrattade. Sedan kollade Programledaren och flinade åt mig, jag höll på dö alltså helt seriöst!


Nu är jag hemma hos Karro och Cäätz igen och är med dom och Cricke som är så stolt över sitt utseende i dag, haha jag tror jag dör.
 - Jag heter Cricke och jag är dödshet

haha, han är då för rolig.


Får se vad det blir ikväll men i morrn blire plugga lite och umgås med min älskade andreas ,och vi ska nog sova hos Jockas då eftersom det typ var tusen år sedan och jag saknar lil - sis och lil - brow :] <3

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards