Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 18 januari 2008 18:47

hallådär :]

Klev upp i morse och andreas skjutsade mig till skolan snäll som han är :] Hade faktiskt riktigt kul på skolan haha, för första gången på mycket, mycket länge kände jag att jag fick tillbaka det där jennifer och kickan - humöret av någon konstig anledning. Några av er kanske förstår vad jag menar ? ;) Jag, amanda, cissi, catta och Jenny dampade loss hela dagen och det var riktigt skoj really. Sedan kom älskling och kp och hämtade mig så drog jag o Andreas hem till honom och sedan käkade vi Thai - mat. Denna gång kunde dom i alla fall snacka normalt på thai - resturangen haha.

Nu ska jag, Andreas och Modig åka till Rowny och så får vi se vad vi hittar på :] Kanske kan ta en till snok efter min mobil som fortfarande är spårlöst försvunnen , poor me :( Sedan kanske vi ska ut o åka lite med Sanne och Rönnbäck :]


* Jag saknar dig. I varje ögonblick finns du i mina tankar, hur kunde jag tro att jag skulle kunna gå vidare utan dig :'(


Kisses

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards