Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 12 januari 2008 16:25

Jaa, inte händer det mycket i sundsvall alltså - som vanligt letar jag efter nya äventyr som jag oftast får skapa själv men jaja, bor man i en tragisk stad så är man nog en tragisk människa också. Känner att jag bara måste få klaga lite till. I dag spärrade dom i alla fall av en del av stan för att det kunde finnas någon sprängladdning där eller något. Annars verkar det inte vara något mer intressant som hänt här - lika tyst som vanligt alltså. Större delen av tidningen idag bestod av att de ska stoppa ungomsfylleri? intressant, nej.


Scottie pippen spelade en match med Dragons i går också, tråkigt nog missade jag den eftersom jag totalt glömt bort det " hur man nu kan glömma en sån sak" och för det andra så äger jag inte speciellt mycket pengar just nu heller haha.


It's hard for me to tell you I love you, as I'm standning over your grave. I need you here but there is nothing that I could do.  Kickan kom tillbaka hjärtat

Av Jennifer Isaxon - 12 januari 2008 16:02

Hallo :]Jag och Lilsis <3
Vaknade i morse, rätt utvilad för första gången på flera månader tror jag, gick upp och gav Lilsis födelsedagspresenten som hon blev så glad över. Sedan gjorde jag mig klar också kom typ 10 andra småtjejer på kalas. Stannade ett tag för att säga grattis osv och sedan drog jag o andreas hem till honom där vi sitter nu. Ska göra mig klar och åka ner till stan o träffa Carrow, Jenny och Amanda eftersom vi ska käka, gå på bio och sedan blire utgång ;D Det blir nog nice !

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards