Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 5 januari 2008 17:23

Mycket skrämmer mig nu för tiden, har så många tankar och funderingar, drömmar om allt möjligt som gör att allting som finns inom mig bara viker sig, knyter sig och allt vad kroppen håller på med. Jag är rädd att förlora mina närmsta, att jag inte ska bli det alla förväntar sig av mig, jag är rädd för att en dag vakna upp och att jag verkligen inte gjort något av mitt liv. Jag är rädd för att förändras till en människa jag inte vill vara. Antingen så håller dessa funderingar på att göra mig helt galen, eller så är jag bara  normal. För några år sedan tänkte jag aldrig så här, brydde jag mig inte, eller var jag en annan människa? Både och antar jag. Jag vet att jag inte är den alla tror att jag är, många har fördomar mot mitt sätt att leva och mitt sätt att tänka. Men jag tar inte illa upp över det, jag är mer glad att folk inser att jag verkligen är mig själv. Jag har ett speciellt mål här i livet, och det är att hinna med så mycket som möjligt, att verkligen ha ett rikt liv och saker att berätta. Ett hopp har jag också och att det är att jag slipper förlora fler människor jag verkligen älskar. Om något av dessa två tankar bryts så känns det som om något av alternativen kommer att vara omöjligt att uppnå. Så jag ber något som finns där uppe, gud eller vafans om helst att inte svika mig.

Jennifer

Av Jennifer Isaxon - 5 januari 2008 16:58

Grattis gumman på 18 - årsdagen :] Hoppas du får en riktigt bra dag med massa tårta och shit ;D Så lovar jag att jag ska supa digGrattis gumman <3 redlös någon dag framöver höh ;) Men i alla fall så ska vi på krogen inom en snar framtid och rocka gärnet :D haha!

Älskar dig vännen min <3


Ja må du leva, Ja må du leva, Ja må du leva uti 100:ade år, javisst ska hon leva, ja visst ska hon leva, javisst ska hon leva uti 100:ade år...

Av Jennifer Isaxon - 5 januari 2008 00:04

Hello.
Mådde lite dåligt förut, kräkades inte i alla fall ;D Kristoffer och Andreas Bowlingkom förbi i alla fall så drog vi till wii och käkade på pizzan, kebab fick det bli =] Sedan åkte vi till Birsta och fick för oss att bowla. Och som alltid vann jag bara för att jag typ är bäst i världen kanske. Skoj var det väl, synd att det var fel på banan typ 100 ggr bara. Sedan åkte vi hem till mig, spelade Svensson - spelet och nu ska vi se film och käka morötter, gurka och dip haha! "married with a stranger" trodde jag den hette, filmen alltså ;D Aja, hejsvejs <3

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards