Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 20 januari 2008 17:22

Gomorron

Vaknade runt 3 i dag, mådde ganska bra faktiskt trots kvällen haha ;D Klev upp´och ringde Jenny eftersom jag snart så åka till henne och plugga lite grann, var nåt shit vi skulle vara klar med tills i morrn =] Sedan efter det ska jag nog hem till Karro och Cäätz och bara chilla och ta det lugnt :]

Bara så ni vet så har jag fortfarande ingen mobil heller och jag vettefaan hur jag ska kunna få tag på en heller, blir så less. . .


*Jag vill inte göra dig besviken, och tro mig jag försöker <3

Av Jennifer Isaxon - 20 januari 2008 17:15

Tjosan :]

Vaknade ganska sent, och var rätt bakis really =] hade en riktigt trevlig kväll hos Rowny i af :] Efter att vi slöat typ halva dagen så åkte jag och Andreas och hämtade Linda :] Sedan kom Rönnbäck och hämtade oss så åkte vi hem till honom och förfestade lite =] Drack grogg, pratade och tog massa sepekort typ =] Sedan kom Säcken och hämtade oss så skjutsade han oss till Rowny medan vi skrek sönder bilen och sjöng massa låtar, i alla fall jag haha. Sedan sprang vi in till Rowny där det var massa folk som man inte träffat på år och dar. Typ Carro, Malle, Helene, Muffen och sådär. Jag var ganska wasted så jag trodde jag kände allt och alla och jag älskade hela världen typ haha. Dansade med några roliga flickor också och skämde ut mig. Haha men jag och Linda hade riktigt roligt i alla fall :D Tills jag typ bröt ihop i trappen och skämde ut mig inför hela festen, men jaja jag torkade tårarna och fortsatte med det jag gjort innan hah. Hade en riktigt rolig kväll i alla fall =] Hellman kom och hämtade oss vid 3 - 4 också åkte vi på MAX och käkade och jag tror jag o älskling la oss och sov runt 6 - 7 på morgonen haha! Helt död!

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards