Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 11 januari 2008 15:55

Tjoo

Hade en ganska nice dag :] Efter skolan åkte jag hem till hjärtat :] så drog vi på IKEA med Kp och Carrow och jag köpte present till lilsis, fick bli en tugummiautomat och nån helikopter och shit haha ;D
Sedan åkte vi och lämnade kp och carrow och åkte hem till Amandsi och Chris :] Spelade lite guitarr hero och snackade skit ;D Efter det drog vi på BiteLine och käkade tacobuffé :] phett mys :) Och sen åkte vi hem till Amanda och kristoffer och snackade skit, spelade spel som för övrigt flickorna vann haha ;D och sedan spelade vi lite nintendo wii och bara tog det lugnt :] Senare så åkte jag o Andreas hem till mig efter vi hade snurrat runt i stan lite med Leffen. Vi skulle se film och sådär men jag somnade så haha ;D Kul dag i af <3

Av Jennifer Isaxon - 11 januari 2008 13:28

Äntligen, så är det fredag. Det är fan lycka när man inser att det är fredagLove you och ledigt. Men tyvärr tar ju helgen slut lika fort som den kom så den kan ju kyssa sig i arslet eller något men. Just nu sitter jag i skolan och Andreas kommer nog och hämtar mig närsomhelst. Ska till Birsta i dag, köpa födelsedagspresent åt Lilsis som fyller 8 i morrn :) Och sedan ska jag kolla efter en laddare till Mp3:n som Andreas slarvat bort haha. Sedan ikväll får man väl hoppas att något skoj händer. I morrn äre i alla fall girlsnight med bio,middag och shit med tjejerna ;D Ska bli mys.

Av Jennifer Isaxon - 11 januari 2008 11:55

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1606386.ab


Läste detta nyss jag och jenny, herre gud det är ju helt sjukt. Det handlar om en vuxen kvinna som var efterlyst för barnmisshandel. Så i stället rakade hon av sig håret, satte tejp över brösten och lådsades vara en 13 årig kille från Tjeckien som hette Adam och lurade en hel skola, myndigheterna och alla. Helt jävla sjukt att hon lyckades med det alltså. Och nu ska polisen kolla om hon verkligen tror att hon är ett barn. Jävla psyk alltså ! haha ;D

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards