Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 4 januari 2008 18:00

Hej :] Emelie fyller 18 i morrn så ville fira henne ikväll när hennes syster ringde. Men ärligt talat så kan jag faktiskt inte. Håller på att få magsjuka tror jag, mår jävligt illa i alla fall. Känner mig astaskig men, det kommer andra gånger jag kan fira henne. Sedan hade jag ju faktiskt lovat Amanda och Högen också, plus att jag inte träffat min älskling på länge känns det som. Men jaja, så vi ska ut o käka och sedan blir det väl till att hitta på något lugnt, så jag inte kräkas på nån hah!


Förresten kan jag inte få sommaren ur huvudet, jag antar att det beror på att detta sorgliga och trista år gjort att jag vill göra 2008 så mkt mkt bättre.


Älskar dig Andreas <3

Av Jennifer Isaxon - 4 januari 2008 17:50

Älskar dig Kickan <3

När dagen går tungt och livet känns kallt, är det svårt att se en mening med allt. Mitt älskade hjärta försvann...

Lilla lilla Kickelin, om du bara kunde förstå hur mycket jag önskar att du bara flög tillbaka. När du är där uppe kan jag inte se dig, inte höra dig, inte krama dig, inte busa med dig. Allt känns s fruktansvärt tomt utan dig. Det var för dig solen gick upp hjärtat. Kommer alltid att älska dig och allt vi delade tillsammans. / Din för evigt <3

Av Jennifer Isaxon - 4 januari 2008 12:59

Heythere.

Försökte kliva upp tidigt i morse, och det gick väl sådär. halv 11 kom jag upp i alla fall medan Amandsii skönt sov vidare hah. Så jag sitter och tittar på henne ett tag så ser jag att hon höjer händerna i någon sorts " hejja hejja" rörelse. och sedan tar hon ner dom och svänger på huvudet på det fulaste sätt jag sett och skrattar och sedan vaknade hon och ba:

- jag drömde att vi provade kläder och att kläderna var asfula och att vi var värsta fet så jag började skratta och det var nog därför jag svängde med händerna för jag dansade eller nåt. HAHA! så jävla roligt.
Antar att hon drömde om kläder eftersom vi bestämt att vi ska prioritera nöjen framför kläder denna sommar. hah.


Nu kommer snart Amanda för att vi ska plugga och det känns ju tärt när det är slutet på lovet och allt men som sagt så är det ju ett måste. Ska lämna in någon psykologiuppgift alldeles efter lovet så. Attans. Sedan kommer Andreas och Högen hit och hämtar oss så ska vi hitta på något skoj :] Hörs senare tudilooouu.

Amanda och Jag

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards