Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 13 januari 2008 17:47

Jag har gett upp nu, och jag kommer inte ta mig tillbaka.

Min värld har vänt sig uppochner och hur mycket jag än försöker ta mig framåt, så backar jag. Jag vill inge mer!

Av Jennifer Isaxon - 13 januari 2008 15:46

Hejlow

Kvällen var riktigt rolig faktiskt :] Det började med att andreas skjutsade mej, Jenny och Carrow till kebabcity där vi käkade och fick ruscha upp till bion och möta amanda sedan. Vi såg Arn - tempelriddaren och satt och smådrack inne på bion och snackade skit tills någon typ höjde rösten och ba: " men nu får dom fan ta och hålla käften " ganska roligt alltså, jag tycker om irriterande människor <3

Sedan tänkte vi dra på downtown och spela lite biljard och köpa någon öl eller så, men istället gick vi hem till Amanda, drack vidare, snackade skit och sånt där skoj ;) Efter det kom Rönnbäck och hämtade oss och skjutsade oss till fest hos Rowny :] Kul och se honom och Marcus :] Var riktigt trevligt i alla fall satt och snackade och söp till typ 5 då vi åkte hem igen.


Någonstans mellan det att jag åkte från amanda tills jag satt inne hos ROwny så försvann min mobil, så jävla frustrerande att veta att någon efterbliven och sepeskadad jävel tar en mobil som inte ens är värd 50 kronor ny :S Jag menar mobilen var ju sämst och allting men det är ju numrena och allt jag behöver. Blir så less. ( sen äre säkert bara jag som tappade den i snön eller något och skyller på alla andra, haha, fan vad kung jag är )

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards