Alla inlägg den 10 januari 2008

H&M

Av Jennifer Isaxon - 10 januari 2008 21:15

Jag och Jenny står inne på H&M, jenny tar upp en LdB . bodylotion och luktar. Men Jenny känner ingen lukt, så hon klämmer lite försiktigt på flaskan och väntar ivrigt för att lukten ska kännas. Men Jenny har råkat trycka för hårt så det sprutar massa vit hudkräm i hela hennes ansikte och när jag tittar på henne så ser hon helt förtvivlad ut med hängande vit kräm från hennes näsa och överläpp. Jag garvar, får nästan krypa ut från H&M och lägga mig på golvet av spasmer. En skämmig Jenny kommer ut från affärn, röd i ansiktet och säger att det smakar hudkräm i munnen. Jag som får en ny skratt - attack tittar på Jennys händer och ser att dom är täckt av hudkräm som hon sedan smetar up på H&M:s vägg. Jag skrattar... länge


Och folk tittar på oss som om vi vore helt urpumpade på hjärnceller.


Sedan kan jag ju också tillägga att den vita krämen såg ut som en annan kemisk vätska som gjorde allt ännu roligare hihi

Av Jennifer Isaxon - 10 januari 2008 21:04

Tjo

Vaknade i morse hemma hos Fredde med Karro brevid mig, kände mig ganska död men kom på att jag var tvungen att gå på skolan för att göra provet i alla fall. Så jag gick dit, gjorde provet och det gick faktiskt bra även fast jag glömde böckerna på busshållsplatsen för att jag var så fuckad och trött i huvudet. Provet gick faktiskt riktigt bra tror jag när jag tänker efter ;D Sedan kom Hjärtat o hämtade mig så åkte vi hem till honom och sedan köpte vi kina - mat på blå kiosken och tro det eller ej men det var svingott ;D o såg lite tv senare :) Nu ska vi till Alnö och typ hyra Kickan och jag <3film först och sedan blire väl bara mys antar jag :)


You were worth a good life, and now i'm trying to live it for you , but i'm dead inside. You and me forever <3

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards