Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 28 januari 2008 19:19

Hejsan

Myste i går med amanda, såg film och snackade om allt. Så jävla glad att jag har dig, utan dig vore jag verkligen inte mycket. Jag har kännt dig så jävla länge och vi har fan aldrig vare ovänner eller sur på varandra eller någonting. Helt ofattbart <3 Älskar dig så otroligt mycket!

Åkte till skolan på morgonen, var verkligen inte i toppform märkte jag, men det ordnar väl sig :] Efter skolan kom älsklingen, kevin och felicia och hämtade mig, så åkte vi ut till matfors och hämtade en säng och lite småsaker eftersom kevin och felicia ska flytta :) Lägenheten var verkligenfin alltså :) Sedan åkte vi hem och käkade...


Nu ska jag och andreas snart åka till Marcus och ta en kaffe och bara snacka skit :) Efter det ska vi nog åka hem och bara ta det lugnt och se film och grejjer.. Så jävla glad att jag har dig Andreas och att vi verkligen kan snacka om allt, du är så jävla förstående <3 Tack för att du finns, jag älskar dig


Imogen Heap är så jävla grym, måste bara säga det fyfan vilka underbara låtar kvinnan gör ! ! !


Jag och Marcus :)

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards