Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 19 januari 2008 14:58

Godmorgon

Kvällen i går blev riktigt lyckad faktiskt =] Jag och Andreas och modig åkte till Rowny först där han, marcus, nicke, sandra, tommy, petra, susanne var =] Satt och snackade och chillade ett tag, drack någon öl och sådär :] Var skitskoj o träffa sandra igen, 100 år sedan ju :] Satt och snackade om massa gamla minnen från när hon jag och Kickan var i garaget och käkade polispapper och söp oss så jävla redlösa haha ;D

Efter det skjutsade vi modig och hans tjej till Ica bergsgatan och köpte lite godis och sedan skjutsade vi hem dom :] Efter ett tag kom Rönnbäck och Sanne så åkte vi tillbaka till rowny :] Fortsatte och drack och shit, snackade om gamla minnen och aa det var riktigt skoj :] Har verkligen saknar er allihop :)

 Jag och Sandra gick ner med Susanne till Åsa också och satt och snackade ett tag, riktigt trevligt :]

* För någon vecka sedan kom jag hem till Rowny och så låg marcus i soffan med ett par gröna shorts. Så frågar jag honom , kan man vända dom där shortsen så dom blir blå på den andra sidan? han ba: aa det kan man göra. Jag fick verkligen ett leende på läpparna när jag såg att det var mina gamla shorts som min älskade Kickan lånade av mig för längesen. Jag såg verkligen framför mig hur du skrattade och tittade ner på mig med ditt Doris - face <3 Saknaden av dig går inte att beskriva <3

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards