Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 31 januari 2008 00:46

Du är en underbar människa, tack för allt du gör <3

vart skulle jag ta vägen utan dig?

Av Jennifer Isaxon - 31 januari 2008 00:09

Hejlow:)

Tog sovmorgon i morse med amandsii, så mysigt att kliva upp med henne dao :) Sedan åkte vi till skolan och jag och jenny bestämde oss för att gå på bio:) Efter skolan gick jag och mötte Karro, vi snackade lite och drog en smygis på donken. Efter det tog jag bussen hem ett tag och pluggade lite spanska och sedan åkte jag upp till wii och sen till stan för att gå på bio med Jenny tha biatch :D Vi såg Försoning och den var ganska bra men otroligt krånglig faktiskt, det hoppades fram och tillbaka så man hängde inte riktigt med hela tiden. 


Efter bion tog jag bussen till Linda där jag är nu, och som vanligt så snackar vi lite shit också hjälper jag henne med att färga håret som hon nu är så himla nervös över eftersom hon färgat underhåret blondt och överhåret mörkbrunt:) Men det ska nog bli klatschigt ska ni se : ) Pratade nyss med Andreas i telefon och sa godnatt, jag älskar dig <3


Sov sött allihopa kiss <3



Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards