Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 15 januari 2008 23:57

Tjos!Carolina Gynning

Jag bara måste säga det, att Carolina Gynning är nog världens mest fullspäckade och roliga människa. I just gotta love her <3 Från början hatade jag den blonda, bitchiga, fräkniga och lite smått dumma Carolina med hennes äckligt fula dialekt. Men jag måste fan bara säga att jag har haft SÅ jävla fel. Hon är rolig, klatchig och dialekten och attityden får verkligen henne att skina. Såg hennes nya program i dag " I huvudet på Gynning". Och hon är bara så jävla skön...


Kisses

Av Jennifer Isaxon - 15 januari 2008 23:48

Godkväll =]Gammal bild på mig, dao haha
Bloggar sent i dag, haft så jävla mycket att göra så det finns inte. I morse vaknade jag hemma hos fredde med han och Karro =] Klev upp och gick till skolan duktig som jag är höh. Hade något muntligt föredrag på engelskan som faktiskt gick bra. Fick veta att jag hade IG - varning i spanska också, DEN HAGGAN! haha :D


Sedan gick jag och Haglund hem till henne och fikade och snackade med Emelie och Richard. Sedan tog vi bussen hem till mig och skämde ut oss totalt. Jag började snacka om massa shit som man absolut inte ska nämna på en buss som är påväg till Alnö i alla fall. För det första så känner alla varandra, och för det andra får alla veta allting om alla. Så det är lika bra att hålla käft i stället för att öppna den och tro att jag är diskret, fast jag egentligen är långt i från det haha.


Så vi har pluggat hela dagen typ, psykologin som ska vara klar på torsdag. Fy fan vad det är tråkigt. Nu ska vi se på film och käka gurka, morötter och dip. =]


Sleep tight honey's <3

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards