Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 3 januari 2008 18:42

Hejsan. Vaknde sent, IGEN. jaja, sedan satt jag och Emelie och snackade lite och gjorde oss klar. Sedan åkte hon och träffade sin kompis och jag åkte hem till mig. Försökte plugga lite, men det gick skit. Nu ska jag snart åka till min älskade Amandsii och Julia för att ha myskväll och se film osv. Sedan måste jag fan ta tag i pluggandet. herre gud vad efterblivet allt känns.


Nyår

Av Jennifer Isaxon - 3 januari 2008 01:08

Waah, längtar till sommaren och allt roligt man kan hitta på då. VinternUnderbara sommar <3

 är bara kall och äcklig med massa snor och hosta på allt tragiskt och mörkt. Finns ingenting att hitta på som är rationellt som var ett ord som Carrow lärde mig i dag haha. Men i alla fall så har jag redan börjat plannera min sommar och framtid kan man väl säga. Jag ska göra allt som kostar mycket pengar och allt som är värt att komma ihåg. Ska åka på alla festivaler jag kan, alla värde- och meningslösa konserter man kan gå på och mja. Det är i alla fall vad jag längtar till. Sedan längtar jag förstås tills allihopa i Ankarsvik ska åka utomlands också, herre gud vad kul vi ska ha, och full ska vi va och hela truddeilutten och fadderullan. Dessutom vill jag resa mer också, min sommar ska inte bestå av en enda ångestfull dag där jag ligger hemma, försöker läsa en "god" bok och bara stirrar i väggen av uttråkning.

N Ä  M I N  S O M M A R  S K A  B L I  P E R F E K T !


Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards