Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 25 januari 2008 18:18

Vi sitter i en lägenhet ovanför pressbyrån i stan jag, kattis och peter...

Kattis: Vet du vad jag har komme på? Att vi är i värsta slumkvarteret just nu

Jag + (Andrea i tel): Va?
Kattis: Ja vi har navet som utsikt, shiiit det är lodis - ghetto...


Haha du är för rolig <3



Av Jennifer Isaxon - 25 januari 2008 15:53

Hallå =]

Vaknade hos amandsii i morse, hade en ganska bra natt som vanligt när jag sover där. Satt och pratade hela kvällen och bara myste =] På morgonen höll jag på stressa ihjäl mig för att inte missa bussen haha - sällan vi som alltid kommer ut alldeles för tidigt till bussen eller missar den precis haha ;D Fick sminka mig på bussen eftersom jag inte hann innan och mja. Sedan hade vi bara vanliga lektioner och sådär. Var ganska nere i dag faktiskt, tråkigt nog.


Sedan gick jag hem till Karro och snackade med henne, Kattis och Peter ett tag =] Sa hejdå till Karro som drar till Sthlm i dag också. Efter det åkte jag hem till Andreas och nu ska vi laga mat och bara mysa. Fläskfilé, strips och sås blir det =] Och sedan kanske jag ska till Kattis igen medan andreasd jobbar, om han nu får något jobb i dag =] Ikväll ska vi hitta på något med Amanda och Kristoffer, nice! 



* Kom att tänka på Harlem Globetrotters för några dagar sedan faktiskt, som fick mig att sakna basket nåt fruktansvärt. Herre gud vilken känsla det var att sitta i Scandinavium och bara titta med laget på dessa enormt grymma människor. Kommer aldrig glömma resan ner dit, allt pinsamt jag lyckades ställa till med, ramlade i karusellen på liseberg och träffade Ogi. Aa eller när fröken Amanda Haglund skämde ut mig på bussen på väg ner " Men jennifer du hade ju 30 kondomer för ett tag sedan :O " haha, ja herre gud. Det blir ett minne för livet det :] 


Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards