Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 26 januari 2008 20:25

Hejhej

Dagen har varit ganska underlig måste jag säga. Fick veta något som min hjärna inte visste något om, men det ordnade ju sig tillsist på något vis i alla fall - så ni lyckades inte denna gången heller tyvärr.
Konstig inledning på bloggen kanske? jaa, ni får allt ta och klura lite =] Vaknade i morse brevid älsklingen i alla fall. Jag ville inte kliva upp eftersom jag var dödstrött, men han kicklade mig tills jag slutligen klev upp i alla fall. Sedan åkte han och jobbade och lämade mig framför datorn.

La upp lite bilder på bilddagboken och snackade med lite folk :] Efter det gick jag hem till Jonte, vi snackade på om allt möjligt och som vanligt fick han mig att bli mycket gladare kan jag ju säga. Sedan följde han mig en bit när jag skulle gå till Amandsii och när jag kom dit käkade vi köttfärslimpa och drack ett glas vin :] Det var ju mysigt. :) Nu står Amandsii och färgar håret och snart ska vi se film och ligga och prata hela natten lång as usual.


* Minns du när vi klantade till det som värst kickan, vi gick omkring med ångest hela dagen och tyckte synd om oss själva tills vi kom på att godis kanske kunde göra saken bättre. så vi pallrade oss från norra enda till wii för att handla. Men du som var yran själv hade glömt pengarna så vi gick en liten gratis shoppingrunda inne på Ica och fick med oss ganska mycket. Sedan satt vi och snaskade i oss allt och kom på att vi inte orkade gå enda hem igen. Det var tider det, tider som aldrig kommer att upprepa sig <3 Jag kommer alltid att älska dig  gumman, även fast jag gör dig besviken ibland. Jag lovar att skärpa mig vännen <3 bara du lovar att vänta däruppe på mig <3


Imogen Heap - Hide and seek <3


Jag

Av Jennifer Isaxon - 26 januari 2008 12:26

Heythere

Efter att jag hade varit hos Kattis med henne och peter i går kom älsklingen, amanda och kristoffer och hämtade mig =]å åkte vi hem till andreas och lagade klart vår mat och sedan bestämde vi oss för att ha filmkväll. Vi hyrde Sherrybaby och köpte godis och åkte hem till högen och kikade, ruskigt jävla bra film alltså. Den gav mig riktigt många funderingar faktiskt på lite allt möjligt. Tänkte jävligt mycket på dig Linnéa <3


Här har ni trailern, enjoy!



Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards