Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 14 januari 2008 19:22

Heythere :]Rownys lilla party :)

Vaknade i morse av att Andreas pussade på mig och sa hejdå. Klev upp runt halv 11 och gjorde ett besök på skolan och sedan drog jag och Jenny på Subway och käkade ;D Snacka lite skit hann vi med också ;) Sedan tog jag bussen hem, som dom för övrigt har höjt priserna nåt förjävligt på, fyfan. Sedan försökte jag plugga lite då jag kom hem, men jag orkade inte speciellt mycket så jag snackade i telefon med Cätz i stället och nu ska jag snart åka till Karro =] får se vad det blir ikväll, men att ta det lugnt låter ganska nice ;D pusshejs

Av Jennifer Isaxon - 14 januari 2008 02:49

Helloj!

Vaknade sent as usual i morse ;] Jag och andreas tärdade runt och jag kände mig knappt levande efter kvällens händelser kan jag lova. Har klagat hela dagen över att min mobil är borta eftersom att jag VET att jag inte överlever utan den. Så nu ska jag göra allt jag kan för att få en ny, hrmf!
Efter att jag klagat sönder och legat i sängen några timmar och tjurat så skulle älsklingen hjälpa bror sin med bilen så jag åkte till Emelie <3


Vi satt och chillade och snackade skit bara, kollade lite på datorn och sådär. Mysigt att hitta på något bara =] Sedan hämtade Andreas och Kp mig så åkte vi hem till Rowny =] Hämtade Carrows väska, kollade efter min mobil och snackade med han o Marcus ett tag =] Sedan åkte jag o Andreas hem, tankade ner Bourne identity " eller hur det stavas" och gjorde varma mackor och bara myste =]  Filmen var förresten kung, måste se den 2:a också! :]


Nu ska vi sova, puss och godnatt

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards