Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 24 januari 2008 22:40

Hejsan :]

Vaknade i morse med älsklingen bredvid mig och ett leende på läpparna vilket var rätt skönt faktiskt, eftersom det känns som om jag varit en sur jävla sepepadda nu på senaste =] Sminkade mig och gjorde mig klar för att ta bussen till skolan. Och som vanligt så var bussen från bredsand till Stan inställd. Gasch vad det är frustrerande, man står där frusen och längtar till att bussen ska komma, så ser man den stanna en busshållsplats bort, folk kliver in och andas ut för att de äntligen är i värmen. Lyckligt ska man kliva på, men hoppsan bussen är fullsatt liksom. Är det så jävla svårt att sätta in de stora bussarna när det är mycket folk som åker liksom i stället för att ankarsvik där det bara är jag som åker buss typ har dom ?


Skolan, var jobbig och jag var på dåligt humör igen - typiskt. Hade flera timmars hål så jag och Jenny gick på stan och kollade lite kläder och sedan gick vi på första lektionen " servering till vardag och fest". Var ganska skoj det ändå really. Efter skolan åkte jag hem och sedan vidare till Amandsii som jag saknat så, tack för att du stället upp för mig och finns för mig hela tiden. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig faktiskt. Julia sötboll var också där men var tvungen att åka hem och plugga lite <3 Nu ska vi förmodligen ta en kvällsfika, se kopps och bara mysa.

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards