Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Jennifer Isaxon - 7 januari 2008 18:20

Svara på min fråga är ni gulliga : )

---------->

Är ganska nyfiken, typ ;D

Av Jennifer Isaxon - 7 januari 2008 10:51

Jag bor i en stad som som är relativt liten, och jag hatar den. Alla känner alla, alla ser likdanana ut, och alla gör i princip samma saker. Det skvallras hit och dit om allt möjligt som går från sanning till lögn. Dessutom ändras allt efter vägen eller så drar folk egna slutsatser och skvallrar det vidare bara för att ha någonting att säga eller prata om. Vi har en bowling, en laserhall, en bio, och lite sånt shit som jag för övrigt är så jävla less på. Festerna suger lika mycket kuk dom också och jag skulle göra vad som helst för att bara dra med alla vänner ochflytta härifrån, flytta någon annanstans eller vad fan som helst - det är ju så jävla synd att alla är så hemmakära, för det är INTE jag. Gud vad jag längtar till efter gymnasiet för då drar vi Amandsii till canarieöarna eller vad fan som helst och blir bartender eller jobbar på hennes mammas internetcaffé, super sönder och bara njuter av livet <3 Längtar så det kryper i mig. SO LONG FUCKERS!

Av Jennifer Isaxon - 7 januari 2008 02:45

Du<3Min ängel och jag

Varför försvann du och lämnade mig så här? Kan du bara komma tillbaka, jag ser dig överallt Kickan. Ingenting kommer någonsin bli som förut, jag lever inte längre och kommer aldrig att kunna göra det heller </3 :'(

Av Jennifer Isaxon - 7 januari 2008 00:35

Hejlow
Vaknade i dag med älsklingen bredvid mig som låg och tjatade att jagLuthis och Jonte <3 skulle kliva upp ur sängen eftersom jag bara låg där och kunde knappt hålla ögonen öppna. Sedan gick vi och käkade pannkakor och såg på "Cocktail" som var en rätt nice film, den fick mig i alla fall att drömma mer om min Jamaica - resa. Sedan myste lite grann innan han skulle åka hem :) Efter det satt jag mig och pluggade lite efter att jag hade städat mitt äckliga jävla rum där jag hade damm precis överallt, och det var allmänt äckligt att se och sedan gick jag ut och träffade Luthis och Jonte :) Det var nice, satt i en liten stuga och chillade typ höh ;) Snackade skit och sånt där. Kul o se er boys <3
Nu sitter jag hemma, tittar i taket och vill åka till Linda. Tänker på min älskade Kickan också och allt underbart vi gjort tillsammans, saknar dig så hjärtat.

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards