Alla inlägg under december 2007

Av Jennifer Isaxon - 21 december 2007 01:04

Idag är ingen vanlig för det är Jennys födelsedag hurra hurra hurra! :D

Dagen ska firas med tårta och saft, sedan ska vi supa och härja med full kraft. Jenny ska däcka och carrow lika så, medan Jennifer ska visa hur festen ska bestå. Resten är en surprise och Jenny? DE E NAJS!

hihi Grattis Jenny 17 år <3

Jenny, jag och carrow

Av Jennifer Isaxon - 20 december 2007 16:49

Gday!
Aa, firade ju som sagt att lovet är nu ;) Och det var riktigt nice, Karro och Cäätz ni äger big time!

Aja, vettefan vad som händer ikväll? Mysa med hjärtat kanske och bara ta det lugnt, lust att bara fetta, dricka coola och se film.
I morrn ska jag köpa julklappen till Andreas också, wraawr blir du nyfiken nu hjärtis? hih


Aja, sedan i morrn äre Jennys födelsedag tralalala <3<3<3


Kickan, tiden går och du kommer inte tillbaka, alla underbara år vi haft tillsammans är härmed ett avslutat kapitel. Det intalar jag mig varje dag, men vägrar inse sanningen! Kommer alltid att älska dig hjärtat <3

Av Jennifer Isaxon - 19 december 2007 16:30

Hejsanhoppsan igen.
Jag var så grymt smidig när jag kom hem till Cäätz så jag råkade ta bort min blogg. Fråga mig inte hur jag lyckades för det vet jag fan inte själv. Måste ha råka trycka på avregistrering och sedan trott att jag skulle logga in så jag skrev in lösenordet i rutan så bloggen togs bort - helt sjukt! :]


Jaja, kom hem till Cäätz i alla fall efter skolan :] Vi hade tänkt att fira att skolan var över så vi drog hem till Karro först och var barnvakt åt hennes brorsbarn eller vad det nu va och sedan åkte vi in till stan för att träffa Marco och sedan åkte vi hem till David och Richard! Hade en phett skoj kväll i alla fall haha! :D Sedan sov jag hemma hos Karro!


Vaknade i morse helt slut eftersom vi lagt oss så sent. Åkte till skolan och hade muntligt föredrag med Emma som gick sådär eftersom min käke var pajj och sedan pluggade jag o Amanda lite på organisation och ledarskapen! Nu sitter jag hemma hos Andreas och väntar på honom som är och köper julklapp till mig TIHI! :D sött! ´Sedan ska vi väl bara ta det lugnt antar jag och i morrn äre bara julavslutningen sen blire lov då :D phett nice säger jag bara!

Hejs

Av Jennifer Isaxon - 15 december 2007 17:25

den 15:e December föddes Isa hihi! :] Idas söta dotter. Längtar grymt mycke tills jag får träffa er sötnosar :] Ida kommer bli världens bästa mamma <3

Ida och Isa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards