Alla inlägg den 21 december 2007

Av Jennifer Isaxon - 21 december 2007 17:27

Tjingeling!

Dagen började inte speciellt bra really. Vaknade med älsklingen brevid mig, försent som vanligt. Hade duschat kvällen innan så håret var krullz typ och plattången hade jag självklart glömt :@ en arg jag kastade mig mot bilen och Andreas fick skjutsa mig till Amandsii. När vi kom dit trodde jag att Amandsii hade glömt att hänga ut nyckeln eftersom den inte hängde på sin vanliga plats. Så jag började, hetsig som jag är, sparka som ett mongo på dörren och allt som fanns i min väg tills jag typ sparkade sönder tån " vilket inte riktigt var med avsikt eftersom det var dörren jag ville sparka sönder :)"  Hittade tillslut nyckeln som bara hade ramlat ner från kroken (a) haha. Typical me, hetsar för ingenting

Sedan skjutsade Andreas mig till skolan och Andreas blev bländad av solen så han typ tröck som ett sepe på tutan och tvärnitade och höll på " han hade förmodligen smittats av mitt underbara morgonhumör :)" AT? Cäätz? mouahhaha! Aja, sedan var det en avdankad jävel som körde rätt framför oss på motorvägen så Andreas la sig på tutan i typ en minut. Kort sammanfattning av min äckliga morgon då!

Sedan efter julavslutningen som sög kuk, där rektorn blev ägd eftersom alla elever började aplodera så fort hon skulle säga något så hon fick aldrig fram det. Ägde big time. Sedan åkte jag, Emelie och Amanda till Birsta och jag köpte 2 julklappar till Andreas och Amandsii och Julia! :) aja, som sagt så fyller Jenny 17 år i dag så det ska vi fira :] <3

Av Jennifer Isaxon - 21 december 2007 01:04

Idag är ingen vanlig för det är Jennys födelsedag hurra hurra hurra! :D

Dagen ska firas med tårta och saft, sedan ska vi supa och härja med full kraft. Jenny ska däcka och carrow lika så, medan Jennifer ska visa hur festen ska bestå. Resten är en surprise och Jenny? DE E NAJS!

hihi Grattis Jenny 17 år <3

Jenny, jag och carrow

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards