Alla inlägg den 26 december 2007

Av Jennifer Isaxon - 26 december 2007 16:53

Tjosan, hörde att det ska bli förbjudet efter nyår för dom som sitter inne att röka i cellerna. haha good luck. Det kommer bli kaos, helt seriöst eftersom det enda dom har där inne är fan sina cigaretter och nu är det slut på det också. Dom höjer tobakskatten och allt annat jävla skit så allt bara blir dyrare och dyrare. Visst kan dom höja massa shit men då får dom fan ta och tänka på att sänka priset på andra varor. Det enda politikerna i dag vill är att vi ska vakna - jobba - sova.  Och säkert helst inte sova. Sedan tar dom A-kassan ifrån sjuka människor för att de ska börja jobba på jobb som inte ens är tillgängliga. nääe fyfan, klaga lite måste man fan få göra! :]

Och Linnéa lycka till efter nyår utan cigaretter mouahah <3

Av Jennifer Isaxon - 26 december 2007 15:49

tjoho

Klev upp ganska tidigt i morse, mådde apa men fick ändå skjuts av leffen och andreas till birsta där jag mötte linda :] vi kikade runt och jag hittade 2 par skor som jag köpte - ett par stövlar och ett par låga klackskor :]
Sedan köpte jag nya leggings och en handväska. :) Efter det käkade vi strips på donken och snackade en hel del skit om lite allt möjligt.. Sedan kom Andreas och hämtade oss så drog vi hem!

IKväll får vi ser vad det blir, är fortfarande sjuk vilket känns rätt tärt faktiskt men i morrn SKA JAG UT så äre. Innan ska jag på stan med Linda igen och shoppa lite kläder =] hittade inga på birsta så det får bli stan i stället :)


Kickan hjärtat, varför slutade allt så här, vi hade så mycket vi plannerat att göra, vi har en helt historia av minnen tillsammans som bara suddades ut med vinden. visst kommer jag alltid att minnas dom, men vem ska jag dela dem med? Jag älskar dig, snälla kom tillbaka


Puss & kram :)

Av Jennifer Isaxon - 26 december 2007 01:51

HAHAH! spelar ingen roll hur uttjatat det är cause i love it anyway :D FRUKT-ANKI och SKVALLER-KALLE ni äger big time <3 mouahhaa :D


http://www.jag.se/ganget/

Av Jennifer Isaxon - 26 december 2007 01:21

Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad Saknad  - en evig saknad Kickan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards