Alla inlägg den 24 december 2007

Av Jennifer Isaxon - 24 december 2007 19:26

Hellow!
Julaftonen var inte som den brukar men Andreas närvaro gjorde den betydligt mer underbar <3
Han fick en svart skinnjacka av mig och ett armband :] Och jag fick nyaste Escada parfymen av honom :] Tack darling :)
Annars fick jag väl


  • Pengar
  • Presentkort
  • Smink
  • Parfymer
  • underkläder

Efter vi firat jul med syskonen, jockas, kristina och håkan så åkte vi hem till Andreas föräldrar, käkade julbord och åkte sedan hem till Andreas brorsa och fikade lite :]

Sedan drog vi ner till Maria och drack och jag hon, johan och niklas drog på köttmarknaden eftersom det var den enda krogen som var öppen. Mja, nice natt kan man väl säga ;D Så idag var jag lagomt bakis och äcklig när jag vaknade.. känndes skönt att få åka hem o duscha och bara mysa med Andreas really..

Första julaftonen på 6 år utan min älskade Kickan kändes otroligt tomt, saknar henne så fruktansvärt mycket att det inte finns ord att beskriva. Älskar dig så otroligt vännen, tänkte på dig i dag och hur mycket du och jag skulle ha skrattat efter nattens bravader. Du finns inom mig hela tiden <3

Av Jennifer Isaxon - 24 december 2007 14:07

Hejsan, i går åkte jag o Andreas hem till jockas och syskonen och hade det riktigt mysigt really. Såg på Shrek och käkade massa gott :] Myste hela kvällen och bara tog det lugnt =] Sedan på morgonen så gick vi upp och käkade frukost typ gröt och sånt shit och sedan öppnade vi lite julklapps. Fick pengar och lite handukar och shit tills jag ska flytta =] thanks. Myste med babybrother hela morgonen och sedan åkte vi hem till kristina och håkan där vi är nu!

 Sedan ska vi hem till Andreas föräldrar och brorsa och grejjer och fira med dom och ikväll äre fest ;D <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards