Alla inlägg den 22 december 2007

Av Jennifer Isaxon - 22 december 2007 18:19

Shu

Hade lust att dra ut med Cäätz och Karro ikväll men så blir det nog förmodligen inte av några tråkiga och sepiga anledningar. Ena delen av mig säger ifrån medan den andra vill mer än allt. Men det är väl så det är, en evig konflikt. Waaaah!

jaja, andreas är på väg hit, vi ska käka och sedan vettefan vad det blir <3 Har tänkt så mycket i dag och kommit fram till att jag känner mig fruktansvärt tömd på känslor. ååh, varför kan inget bara återgå till det normala? Är det på grund av mig själv ? eller på grund av andra ? 

Jag älskar dig Kickan <3

Av Jennifer Isaxon - 22 december 2007 01:40

hohosan!

ja herre gud, blev en trevlig kväll. vi åkte hem till Jenny som inte hade en aning om att jag skulle komma ;) så jag o carrow kidnappade henne och satte på ögonbindel och så skjutsade andreas oss till citygross och köpte gotta medan hon gick runt med ögonbindeln då ;) tänkte be henne hålla i en porris men hittade tyvärr ingen haha! Sedan åkte vi på macken och hon fick visa upp en lapp är det stod " Kondomer Tack" till dom i kassan så hon köpte alltså kondomer utan att veta om det haha! Sedan kom vi till mej och drack cider och vin och snackade massa shit :D mkt trevligt :] hoppas hennes dag blev bra <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards