Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Jennifer Isaxon - 7 februari 2008 01:37

Tjosan, sitter och går igenom lite modetidningar och suckar av tristness kan jag väl säga :] Vill inte ha såna här kläder och kommer inte ha det heller bara så alla vet det haha! inte för att någon bryr sig men ändå, det stör mig så fruktansvärt vad fult det är. Men som vanligt så ändrar jag mig vad gäller kläder var och varannan dag. Kommer i håg för något år sedan när stuprören blev så inne igen. Och jag bara himlade med ögonen och slängde ur mig hur fult det var liksom, och vad hände sen? Joo, Jennifer gick och köpte sig ett par stuprör och kunde INTE förstå hur folk kunde gå runt i andra byxor...


haha ja men är ju ganska rolig alltså - eller vad säger ni? Har i alla fall snokat igenom lite och hittat lite saker som jag behöver och vill ha :)


  • Röda pumps med en söt liten knapp på med hög klack :)
  • en stickad vit mössa med blå rosett som skulle passa min jacka
  • En blåglansig kuvertväska med en stor rosett på som inte heller skulle sitta fel till jackan :)
  • Och en stor vit T-shirt med Marilyn Monroe som jag skulle kunna ge allt för.

Jag har också kommit på att jag börjat lägga ner min diet som jag så noga följde för några veckor sedan. Fy mej! Amanda har nog rätt när hon säger att jag bara bantar och bantar hela tiden men gör uppehåll så fort det börjar visa lite resultat eftersom jag unnar mig hela tiden då. HAHA! Så efter helgen som kommer nu ska jag starta igen - PÅ ALLVAR denna gång!

Lycka till mig själv:) Nu ska jag och Älskling lägga oss och vi har nyss sett Kopps och skrattat ihjäl oss - undrar hur många kalorier jag brände?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards