Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Jennifer Isaxon - 1 februari 2008 18:20

Allting har blivit så dyrt här i Sverige, sanna mina ord det blir bara värre. Det ser inte ut som det skulle finnas nån gräns. Krascher på börsen och dåliga omen skatter på skatter och inflationen, ränta på ränta och svångrem och TV-licens. Och bilen den är trasig, det gör det samma bensin är ändå för dyrt för att handla och man ska va millionär om man ska ut på en krog. Ultravioletta strålar och växthuseffekten och snart kommer deklarationsblanketten och grogg har blivit så dyrt att hälften förslog.


haha <3



Av Jennifer Isaxon - 1 februari 2008 16:40

Satt och drömde mig bort ett tag vid datorn och tänkte på när vi åkte till Sunny BeachBulgarien jag och Andreas, phett jävla skoj var det. Gick omkring på dagarna och bara njöt av livet med 10.000 i fickan att göra precis vad vi ville. så jävla nice att bara slänga pengarna på något oviktigt. Låg på stranden och glassade varje dag med Xider och Bacardi liksom. Och på kvällen var det fetparty som jag inte har så mycket minnen av förutom alla kort dock. Men vi skämde ut oss som fan och träffade phett roliga människor. Gud vad jag längtar tillbaka <3


* Längtar phett mycket till sommaren, för jag tänker faan inte vara kvar här då.

Av Jennifer Isaxon - 1 februari 2008 09:38

Hejhallo!

I går var jag på skolan, gjorde ingenting särskilt och gick hem tidigare eftersom jag inte hittade vart min lektion var ^^ Träffade Dennis och Danne på bussen så jag satt och snackade med dom om allt möjligt ;P Efter det mötte jag Jonte på busshållsplatsen och åkte hem till honom :) Vi satt vid datorn och käkade semlor och snackade skit.

Sedan åkte jag hem och fixade lite och efter det kom Andreas. Vi bestämde oss för att åka till Jockas och se film och sånt, så vi gjorde det och jag myste med babybrother :] Var phett trött i går så gick och la oss ganska tidigt, men blev väckt runt 3 av att Systers väckarklocka började ringa och INGEN vaknade så jag fick kliva upp och stänga av den haha.

Nog om det, nu är det skola och jag är faktiskt här. hej!


* Jag saknar dig varje minut som går Kickan, ingenting känns detsamma utan dig. Du lämnade sån jävla stor saknad efter dig, det känns så meningslöst. Jag älskar dig nu och alltid <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards