Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Jennifer Isaxon - 3 februari 2008 14:18

Jaa, lite saker jag plannerat då :)


  • Jag och Andreas firar 2,5 år tillsammans  - så det lär ju bli mys :)
  • TH - fest första mars som jag fett längtar till :)
  • Hockey  - resa med karro och folket i slutet av Februari
  • Deja vu open air som jag ska försöka gå på : )
  • Min, karros, amandas och malins födelsedag som kommer bli fett spejsat.

Sen får vi se vad livet har att erbjuda.

 Något speciellt som händer som man inte får missa?

Av Jennifer Isaxon - 3 februari 2008 13:56

Jahapp, då var det dags att blogga igen. Har inte så speciellt mycket för mig så jag sitter och funderar på mitt minne som för övrigt är väldigt dåligt - kanske just för min och Kickans lilla utflykt för några år sedan. Det slutade ju i alla fall med krossad skalle och blod i massor. Minnet är ungefär som en repad cd - skiva. Ja herre gud, hoppas det någonsin blir bättre i alla fall :] Jag skriver nämligen 2 bloggar, en personlig och en allmän och som ni kanske fattar så är detta den allmänna för jag kan tänka mig att den som skulle komma åt min personliga blogg skulle ha väldigt mycket att snacka om. På ont och gott kan man väl säga.


Skillnaden mellan dessa två bloggar är dock att denna läser jag dagligen om och om igen medan den andra får ligga på hyllan alltså. Den kanske kommer en dag framöver då jag även har lust och ork att läsa den också - men det vet man ju inte riktigt. 


Puss och klapp och sånt :)

Av Jennifer Isaxon - 3 februari 2008 13:24

hello

Vaknade  9 i morse av att menyn på filmen gick i gång om och om igen. Var ett sånt phett störigt ljud alltså + världens sämsta film haha. Så jävla dålig att den var rolig alltså. Så jag gick upp och satt mig under fläkten och snackade med lite folk på msn. Och sedan kom Karro strax efter :) Satt och pratade med henne om sommaren och shit och allt vi måste göra. Vi satt och drömde oss bort till Urkult och Amsterdam och sånt som skulle vara jävligt roligt att göra.

Sedan kom vi på att hon fyller 19 den 14 april och jag 18 den 15:e så det blev ju perfekt. Så karro tänkte bjuda mig på middag och jag bjuda henne haha. Sedan blir det fetutgång kan jag ju lova eftersom också Malin fyller år den 14:e och amandsii den 5:e :D <3 Kommer bli så skoj alltså.

Nu har jag och Karro precis varit ute med Psycho och Karro mår jättedåligt stackaren. Så jag sitter här medan hon vilar och sedan ska vi nog gå ut och käka och ta en sväng på stan. Klatchigt. Efter det kommer nog älsklingen och hämtar mig så ska väl vi bara ta det lugnt och mysa ikväll.

Av Jennifer Isaxon - 3 februari 2008 13:18

Tjabs

Var med älsklingen på dagen och bara myste och lagade mat och sedan skjutsade han, leffen och kp mig till Kattis där vi gjorde oss i ordning, snackade skit och drack lite grann :) Sedan kom Peters mamma och hämtade oss eftersom Kattis glömt leget hos peter och sedan skjutsade hans morsa oss till Peters bror Daniel :) Där mattias, daniel, jörgen, karro och jimmy var. Satt där och chillade och lyssnade på musik och drack. Phett trevligt :)


Sedan travade vi iväg mot stan lite smått fulla och gick på dallan. Där var det skoj till en början tills jimmy blev utslängd för att han hade en öl i fickan så vi gick vidare till Irish där jag träffade Sara och Milla och dom. :) Hihi, satt där och blev bjudna på cider och grejjer och hade det nice.

När klockan var typ halv 3 började jag och Karro att röra oss hemåt mau och skämde ut oss eftersom vi satt oss mitt emot alla taxibilar och pissade haha. Sen när vi kom hem satt vi och rökte och snackade och sedan kom Marco och nån till snubbe hit och då slog vi igång en film och sen somnade jag i soffan ;D

Trevlig kväll ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards