Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Jennifer Isaxon - 2 februari 2008 21:08

Tjooos

Nu blir det utgång med Kattis, Karro, peter, hans bröder och säkert fler. Det kommer bli nice ;) Skriver mer i morrn...


Pyss på sjeeerten

Av Jennifer Isaxon - 2 februari 2008 13:14

Hej :)

Morgonen började med möte som gick sådär och sedan till skolan en sväng. Efter skolan kom Andreas och hämtade mig så stack vi hem till honom och jag nerdade lite vid datorn medan han jobbade. Väntade på Jocke som skulle komma med lite saker och sedan skulle jag kanske med Karro och dom på Hockey. Men jag hann inte så jag, amanda, högen och andreas drog på kebabcity och käkade och sedan hem till högen och softade. Jag kikade på clip på youtube på sensation medan amanda vilade och högen o andreas spelade tvspel ^^ Efter det drog jag o andreas hem och sov för jag var på riktigt grishumör.


kisss

Av Jennifer Isaxon - 2 februari 2008 12:55

Någon som hänger med till sensation i år? Jag längtar så det sliter i mig alltså. Fatta människorna,musiken, stämningen och allting kommer blir så jävla fett! hoppas bara att jag får ihop de pengar som behövs för jag får fan inte missa det här. Och hoppas du ska dit Melina för vi kommer att dansa sönder !                                             - god vad jag längtar <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards