Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Jennifer Isaxon - 6 februari 2008 19:40

Hejsan:)
Har vare med Karro och Mau nu i typ 2 - 3 dagar eller vare är. :) Vi har mest bara chillat och kolla tv och sprunge runt på stan ;) i alla fall jag och karro och införskaffat oss lite nya kläder och smycken och sånt :) Så det är ju nice ;D Sen har vi vare med Cricke också och tage det lugnt hemma hos honom och chillat och kikat på bridget jones dagbok :)

I morse vaknade jag ganska tidigt, mådde inte så bra eftersom jag fått magsjuka =/ Sedan satt jag mej vid datorn och sen kom karro :) Vi snackade och grejade på och la oss i sängen med Mauritz för att vila lite. Sen ska karro gå och röka så känner hon hur det luktar bränt. Så alla rusar in i köket och märker att plattan står på och den bärbaradatorn står på plattan så hela datorn har smält och det är hur rökfyllt som helst. Och ingen vet hur, varför eller någonting. Antingen måste någon ha kommit åt spisknappen eller så spökar det eller något. Hade kunna gått riktigt illa alltså.


Snart kommer Älskling och hämtar mig så ska vi hem till mig och se film och bara mysa, saknar ju honom <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards