Direktlänk till inlägg 31 december 2007

Lista 2007

Av Jennifer Isaxon - 31 december 2007 14:09

2007

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut?

- Hmm, joo det kan man nog säga det, både dåliga och bra saker faktiskt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Mitt senaste nyårslöfte bestämde jag med kickan, och det höll vi verkligen inte. Vi hade tänkt att vi skulle gå ner i vikt tillsammans men vi fortsatte med våra fyllekalas precis som förut ändå.

3. Blev någon / några av dina vännen föräldrar i år?
- Jajjamen, Ida fick en söt liten flicka som heter Isa den 15:e December, och två andra kompisar fick beskedet att de skulle få barn fast under 2008 då :]

4. Dog någon som stod dig nära?
- Ja, Kickan mitt hjärta lämnade en stor saknad i mitt hjärta <3

5. Vilka länder besökte du?

- Jadu, om Norge räknar så var det nog det enda resa jag gjorde utanför Sverige i år.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
- Min kickan tillbaka, Mycket mer pengar, fler resor osv.

7. Vilket datum år 2007 kommer du alltid att minnas?

3 - 11 - 2007 Dagen du försvann ifrån mig

8.  Vad var det största du gjort 2007?

- Ojdå, phett svår fråga, har nog gjort många stora saker kan jag tänka mig.

9. Största misstaget?
- Kan nog inte nämnas här i think.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- gjorde illa foten på träningen, och en liten blåtira här eller där. Inget värre haha.

11. Bästa köpet?
-haha, en svart skinnjacka till Andreas i think.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- alkohol och andra värda saker.

13. Gjorde någon dig riktigt glad?

- absolut, det gjorde många.

14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2007?
- Cindy lauper - Girls just wanna have fun " Minne av Kickan" och Timbaland - Apologize " Till minne av allting"

15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år?
- Det har varit ett förjävlig år så, ledsnare antar jag

16.  Vad önskar du att du gjort mer?
- Rest mer och umgåtts med Kickan alla gånger jag skulle ha gjort det.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Klantat till allt för mig själv

18. Hur tillbringade du julen?
-Andreas, Hemma, kompisar och krogen

19. Blev du kär under 2007?
- Nej, det är jag redan

20. Hur många onenightstands?
- behöverjagintesvarapåeftersomdeflestabordevetadet

21. Favoritprogram på tv?
Lost och Oc i så fall, ser aldrig på tv så ;D

22.  Hatar du någon nu som du inte hatat i början av året?
- hatar är väl ett lite väl hårt ord, men tycker mindre om i alla fall.

23.  Den bästa boken du läste i år?
- har inte läst någon

24. Största musikaliska upptäckten?
- Jadu, har ingen aning

25. Något du önskade dig och fick?
Inga av mina önskningar har nog gått i uppfyllelse

26. Något du önskade dig men inte fick?
- haha jag önskar mig nog mycket, att Kickan kommer tillbaka, att allt dumt jag gjort ska bli ogjort osv. Men så blir det ju tyvärr aldrig.

27. Årets bästa film?
- haha, det är många det, men som alla andra år Smala sussie maybe haha

28. Vad gjorde du på din födelsedag?
- det kommer jag inte ihåg men antar att jag spenderade den med Andreas, kompisar och family. Och tror kanske att jag gick på krogen på kvällen eller i alla fall fest =]

29. Finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre?
- Andreas, Vännerna,  familjen och sådär :]
30. Vad fick dig att må bra?
- Många speciella människor och saker (a)
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
- haha, Eva

32. Vem saknade du?
- Kickan, Maya, Tindra osv

33. De bästa nya människor du träffade?
- Oj, många får jag väl säga då =]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Isaxon - 28 februari 2008 18:48

Den vackraste studen i livet var den när du kom, och allt var förbjudet. Allt som vi gjorde den studen vill jag göra om. För det ekar i huvudet, och det blod som jag trodde var stilla, det fick du att rinna, och den uppgivna röst som jag nyttjar så i...

Av Jennifer Isaxon - 28 februari 2008 11:53

För det är ingen vanlig dag, det är Katjas födelsadag hurra hurra hurra !  tudiloooouuu... Yes yes, Min lillhagga fyller 19 år idag, så bombade henne med lite sms till Peters mobil i natt klockan 12. Hoppas hon får en riktigt bra dag med massa presen...

Av Jennifer Isaxon - 27 februari 2008 09:48

Hellothere Pluggade till 7 i går ungefär, var helt slut så jag o Andreas åkte o köpte morötter och såg någon bilfilm med phett nica bilar. Dock var den skittöntigt med riktigt pinsam highschool - humor! Efter det satt vi vid datorn ett tag och sedan ...

Av Jennifer Isaxon - 22 februari 2008 16:59

Godeftermiddag osv :)Startade dagen ganska dåligt i morse, somnade riktigt sent i går efter roliga samltal med karro om lite allt möjligt hemligt som ni bra gärna skulle vilja veta! haha! riktigt skoj var det, hon är så phett rolig btw! : )   Aha, so...

Av Jennifer Isaxon - 20 februari 2008 17:16

Hittade denna underbara bild i dag på min gamla dator. Med en tår i ögat kan jag faktiskt minnas den här dagen precis som i går. Jag bitch - slapade dig och du spottade i mitt hår. Jag saknar dig så jävla mycket Kickan, om det bara fanns ett ljus någ...

Presentation

Omröstning

Använder/ har du testat någon typ av droger?
 Narkotika för det mesta
 Bara alkohol
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards